16.2.2021 klo 11:40

Big Brother Suomi nähdään syksyllä 2021 – asukkaita haetaan taas!

Syksyllä kytätään taas, ja Big Brother Suomeen haetaan uusia asukkaita syksyksi 2021. Oletko sinä yksi heistä?

Taloon etsitään erilaisia persoonallisuuksia ympäri Suomea, mielellään ihmisiä, jotka edustavat eri ikäluokkia, ammatteja ja kulttuuritaustoja. Ainoat ehdot ovat täysi-ikäisyys ja suomen kielen hallinta. Taloon kaivataan ihmisiä, joilla on ajatuksia, intohimoja ja vahvojakin mielipiteitä – mahdollisesti jopa tarve korjata maailmassa olevia virheitä, epäkohtia ja vääryyksiä.

Otathan huomioon jo hakemusta tehdessäsi, että seikkailusi Big Brother -talossa saattaa kestää jopa kolme kuukautta. Varmista siis omat aikataulusi ja suunnitelmasi ennen kuin sitoudut hakuprosessiin.

HAKU ON PÄÄTTYNYT. KIITOS KAIKILLE HAKEMUKSEN LÄHETTÄNEILLE!

Uutiset
Uutiset

Anni Hautala, Kimmo Vehviläinen ja Tinni Wikström juontavat kevään Big Brother Suomi -lähetykset!

31.3.2021 klo 09:08
Toukokuussa Nelosella ja Ruudussa alkava Big Brother Suomi saa tälläkin kaudella juontajikseen kolme kovaa ammattilaista. Big Brot...

Jättiyllätys! Big Brother -talo avaa ovensa jo toukokuussa – tällä kertaa julkkisasukkaille!

15.3.2021 klo 09:09
Maailman tunnetuin reality nähdäänkin Nelosella ja Ruudussa jo toukokuussa! Isoveli osaa yllättää! Big Brother Suomi saapuu Nelose...

Joel on Big Brother Suomi 2020 -voittaja!

29.11.2020 klo 23:56
#bbjoel

Nyt häädettiin Arttu – jäljellä enää finaalikaksikko!

29.11.2020 klo 22:35
#bbarttu

Paula häädettiin BB-talosta – enää kolme finalistia jäljellä!

29.11.2020 klo 21:52
#bbpaula #bbjoel #bbarttu #bbkristiina

Big Brother -talon sauna lämpiää viimeistä kertaa – asukkaille hemmotteluhetki!

29.11.2020 klo 14:30
#bbpaula #bbarttu #bbjoel #bbkristiina

Viimeinen aamu BB-talossa alkoi fanfaarit soiden: “Tänään lähetään kotiin!”

29.11.2020 klo 11:44
#bbarttu #bbjoel #bbkristiina #bbpaula

Olli-Pekan dramaattinen lähtö järkyttää muut – jäähyväiset jätetään television kautta

29.11.2020 klo 00:13
#bbarttu #bbjoel #bbpaula #bbkristiina #bbollipekka

Olli-Pekka häädettiin muilta salaa päiväkirjahuoneen kautta: “Voi vitsi, mikä twisti!”

28.11.2020 klo 23:37
#bbollipekka

Tässä on finaalinelikko – Äänestä suosikkisi voittoon!

28.11.2020 klo 23:21
Nyt äänestetään koko Big Brother 2020 -kauden voittajaa! Big Brother Suomi 2020 huipentuu sunnuntaina 29.11. jännittävään finaalil...

Yhteistyössä: