15.11.2020 klo 22:34

Marko häädettiin Big Brother -talosta!

Tänään sunnuntaina Markosta tuli kahdestoista Big Brother -talosta tällä kaudella häädetty asukas. 35-vuotias säkyläläinen yrittäjä ehti viettää talossa huikeat kymmenen viikkoa ennen kuin häätöoven saranat kävivät.

Häätöpisteitä ropisi tällä viikolla viidelle eri asukkalle. Vili sai kuusi, Paula, Julia ja Kristiina kaikki kolme pistettä. Myös Marko sai pelastuspistevähennyksen jälkeen kolme pistettä.

Viimeistä sijaa koko sunnuntain äänestyksen ajan piti Vili, mutta yllätyskäänteiltä ei vältytty tälläkään viikolla.

Kuinka ilta Big Brother -talossa jatkuu Markon lähdön jälkeen? Seuraa tapahtumia Ruudun 24/7!

Uutiset
Uutiset

Asukkaat muistelevat Markoa ja odottavat uutta viikkoa – “Meidät laitetaan koville!”

16.11.2020 klo 10:23
#bbmarko #bbarttu #bbjoel #bbjulia #bbvili

Näin Markon lähtöön reagoitiin talossa – muistoesineeksi kaavaillaan imuria

15.11.2020 klo 23:18
#bbmarko

Hulvaton sokkoleikki BB-talossa: “Kovaa ajoa!”

15.11.2020 klo 19:03
#bbollipekka #bbarttu #bbmarko #bbvili

Asukkaat heittävät karua läppää toisistaan – nämä vitsit eivät sovi tosikoille!

15.11.2020 klo 14:55
#bbarttu #bbjoel #bbpaula #bbvili #bbmarko #bbollipekka

Asukkaat heräävät jännittämään tulevaa häätöä – “Toivottavasti ei tänään lähdetä”

15.11.2020 klo 10:44
#bbpaula #bbmarko #bbjoel #bbollipekka

DIY Aliaksen voitto Joelille – Tiukka lopputaisto!

14.11.2020 klo 21:37
#bbjoel #bbpaula #bbmarko #bbjulia

Marko valitsee Joelin kanssaan kohmeloa kuosittamaan – “Nyt on sairaat setit!”

14.11.2020 klo 15:43
#bbmarko #bbjoel

Kannatti ostaa sika säkissä – Markolle luvassa kohmelonkuosituspaketti!

14.11.2020 klo 13:28
#bbmarko

Marko keräsi pelastuspisteet – jo kolmatta viikkoa putkeen!

14.11.2020 klo 11:48
Hybridi-tv:n katsojilla on ollut ainutlaatuinen mahdollisuus vaikuttaa Big Brother -talon tapahtumiin antamalla pelastuspisteitä a...
#bbmarko #hybridi-tv

Anni Hautala, Kimmo Vehviläinen ja Tinni Wikström juontavat kevään Big Brother Suomi -lähetykset!

31.3.2021 klo 09:08
Toukokuussa Nelosella ja Ruudussa alkava Big Brother Suomi saa tälläkin kaudella juontajikseen kolme kovaa ammattilaista. Big Brot...

Yhteistyössä: