18.11.2020 klo 12:28

Merillä kuohuaa – BB-merirosvot salakavalan ryöstön kohteena!

BB-talon asukkaat elävät viikkotehtävän ajan autiolle saarelle haaksirikkoutuneina merirosvoina.

Tänään keskiviikkona merillä nähtiin jännitysnäytelmä, kun BB-merirosvojen näköpiiriin ilmestyi vihollisten laiva. Suureksi harmiksi asukkaiden tykistön tulivoima ei riittänyt upottamaan vastapuolen venhoa. Tästä johtuen vihollismerirosvojoukko on ryöstänyt BB-piraatit. Rosvojen mukaan on päivän mittaan lähtenyt talon kahvit, kahvinkeitin ja paketti juustoa.

Merirosvoille annetaan ohjeeksi kerrata suojelustykin rakennusohjeet. Hetken päästä keittiössä huseeraava Vili ei vielä huomannut, että kavalat vihollismerirosvot ovat anastaneet BB-paatista kaikki kahvinkeittoon tarkoitetut tykötarpeet!

Seuraa tilanteen kehkeytymistä Ruudussa 24/7!

Uutiset
Uutiset

Ahkerat tontut saavat risuja ja ruusuja porolta – palkinto häämöttää jo!

25.11.2020 klo 22:13
#viikkotehtävä #bbpaula

Big Brother ja REDI jakavat joulumieltä – asukkaat paketoivat lahjoja Hope ry:lle

23.11.2020 klo 19:19
Big Brotherin meneillään oleva tuotantokausi vetelee viimeisiään ja tämän viikon sunnuntaina selviää koko kauden voittaja, joka BB...
#viikkotehtävä

Lisäohjeita viikkotehtävään: Nyt tarkkana!

23.11.2020 klo 16:11
#viikkotehtävä

Finaaliviikolla BB-tontut tekevät hyvää: Pakettihommiin ja homma pakettiin!

23.11.2020 klo 15:02
#viikkotehtävä

Huima pelastautumisoperaatio onnistuu – “Näin sitä pelastuttaan!”

19.11.2020 klo 20:28
#viikkotehtävä

Viikkotehtävä huipentuu pelastautumisoperaatioon – pysyykö lautta pinnalla?

19.11.2020 klo 18:57
#viikkotehtävä

Wanhan meriroswon muistiinpanot hämmentävät jälleen – miten päiwäkirjaa pitäisi tulkita?

19.11.2020 klo 17:28
#viikkotehtävä

BB-merirosvoille arvoitus merimatkaa varten – merkilliset ohjeet kuljetusjärjestyksestä

19.11.2020 klo 11:11
#viikkotehtävä

Päiwäkirjan sivu hämmentää – pitäisikö lautalle tehdä jotain?

18.11.2020 klo 22:16
#viikkotehtävä

Asukkaat upottavat vihollisaluksen – rantaan huuhtoutuu mieluinen palkinto