15.11.2020 klo 23:18

Näin Markon lähtöön reagoitiin talossa – muistoesineeksi kaavaillaan imuria

Sunnuntain suorassa lähetyksessä 12. Big Brother -talosta häädetty asukas on Marko. Tuloksen paljastuessa muut asukkaat ällistyivät lopputuloksesta.

“Ei jumalauta!”, Arttu puhahtaa kuullessaan uutiset.

“Oot huikee äijä”, Vili parahtaa halatessaan Markoa.

Kunniakujan alta poistuneen Markon lähtöä jäädään ihmettelemään talossa.

“Ei ois osannut ikinä arvata”, Arttu päivittelee.

Asukkaat käyvät taikauskoiseksi, sillä epäilevät sen asukkaan joutuvan ulos talosta, joka on viimeiseksi koskenut talon imuriin.

Muut vitsailevat kuinka keittiö joutuu epäjärjestykseen Markon lähdettyä. Myös muistoesinettä pohditaan ankarasti. “Imuri?” Julia vitsailee.

Asukkaat jäävät myös arvuuttelemaan kenelle uusin häädetyn herja napsahtaa.

Uutiset
Uutiset

Asukkaat muistelevat Markoa ja odottavat uutta viikkoa – “Meidät laitetaan koville!”

16.11.2020 klo 10:23
#bbmarko #bbarttu #bbjoel #bbjulia #bbvili

Marko häädettiin Big Brother -talosta!

15.11.2020 klo 22:34
#bbmarko

Hulvaton sokkoleikki BB-talossa: “Kovaa ajoa!”

15.11.2020 klo 19:03
#bbollipekka #bbarttu #bbmarko #bbvili

Asukkaat heittävät karua läppää toisistaan – nämä vitsit eivät sovi tosikoille!

15.11.2020 klo 14:55
#bbarttu #bbjoel #bbpaula #bbvili #bbmarko #bbollipekka

Asukkaat heräävät jännittämään tulevaa häätöä – “Toivottavasti ei tänään lähdetä”

15.11.2020 klo 10:44
#bbpaula #bbmarko #bbjoel #bbollipekka

DIY Aliaksen voitto Joelille – Tiukka lopputaisto!

14.11.2020 klo 21:37
#bbjoel #bbpaula #bbmarko #bbjulia

Marko valitsee Joelin kanssaan kohmeloa kuosittamaan – “Nyt on sairaat setit!”

14.11.2020 klo 15:43
#bbmarko #bbjoel

Kannatti ostaa sika säkissä – Markolle luvassa kohmelonkuosituspaketti!

14.11.2020 klo 13:28
#bbmarko

Marko keräsi pelastuspisteet – jo kolmatta viikkoa putkeen!

14.11.2020 klo 11:48
Hybridi-tv:n katsojilla on ollut ainutlaatuinen mahdollisuus vaikuttaa Big Brother -talon tapahtumiin antamalla pelastuspisteitä a...
#bbmarko #hybridi-tv

Anni Hautala, Kimmo Vehviläinen ja Tinni Wikström juontavat kevään Big Brother Suomi -lähetykset!

31.3.2021 klo 09:08
Toukokuussa Nelosella ja Ruudussa alkava Big Brother Suomi saa tälläkin kaudella juontajikseen kolme kovaa ammattilaista. Big Brot...

Yhteistyössä: